• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kalle8888

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
24 Mars 2021
Meddelanden
458
Mottagna reaktioner
176
Poäng
367
Verkligen.
Han jag pratade med i måndags sa att dom i slutet av oktober skickat ut påminnelser till nån borgenär men som dom senare fått godkänt för och allt var ”grönt” angående det.

men pratade med en trevlig tjej där idag, och enligt hon som sagt 7 st som inte svarat alls. Har mailat dom idag, så får se vad dom säger
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lazytrack

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
24 Augusti 2020
Meddelanden
472
Mottagna reaktioner
307
Poäng
477
Verkligen.
Han jag pratade med i måndags sa att dom i slutet av oktober skickat ut påminnelser till nån borgenär men som dom senare fått godkänt för och allt var ”grönt” angående det.

men pratade med en trevlig tjej där idag, och enligt hon som sagt 7 st som inte svarat alls. Har mailat dom idag, så får se vad dom säger
Kan det vara att första du pratade med också såg att sju stycken inte svarat trots påminnelse och därför sa att det var grönt? För mig veterligen har borgenärerna en viss tid och ett visst antal påminnelser på sig innan deras svar automatiskt blir att godkänna betalplanen.
Ni fåt gärna rätta mig om jag har fel.
 

Kalle8888

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
24 Mars 2021
Meddelanden
458
Mottagna reaktioner
176
Poäng
367
Kan det vara att första du pratade med också såg att sju stycken inte svarat trots påminnelse och därför sa att det var grönt? För mig veterligen har borgenärerna en viss tid och ett visst antal påminnelser på sig innan deras svar automatiskt blir att godkänna betalplanen.
Ni fåt gärna rätta mig om jag har fel.
Och nu fick jag beslut i Kivra att jag fick avslag.
Snälla, kan valfri människa komma och skjuta mig
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp